Zwroty
Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby przymierzyć buty i zdecydować czy spełniają Twoje oczekiwania. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, prosimy pamiętaj, że zwracane obuwie nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być odesłane w oryginalnym pudełku, które zabezpiecza je przed zniszczeniem podczas dostawy.
Zwrot w siedzibie firmy
Możesz zwrócić buty w siedzibie naszej firmy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 po uprzednim telefonicznym umówieniu się.
Wysyłka
Zapraszamy do skorzystania z wygodnej formy zwrotów:
Możesz wysłać paczkę samodzielnie, na swój koszt na adres:
Firma PILCH,
Zebrzydowice 284B,
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Zwrotu płatności dokonamy najpóźniej do 14 dni po otrzymaniu towaru, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim został kupiony. W przypadku płatności gotówką dokonamy zwrotu płatności przelewem na wskazane konto bankowe.
Reklamacje
Reklamacji podlegają wady ukryte, powstałe z winy producenta, w obuwiu używanym zgodnie z jego przeznaczeniem oraz prawidłowo konserwowanym.
Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się obuwia w tym ścieranie się spodów, w szczególności skórzanych
- subiektywne odczucie niewygody obuwia
- obuwie użytkowanie niewłaściwie, niezgodnie z przeznaczeniem lub pielęgnowanie niewłaściwie
- obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział w dniu zakupu
- obuwie uszkodzone mechanicznie (obicia, otarcia, rozerwania)
- plamy powstałe z przemoczenia obuwia
- uszkodzenie powłoki lakierniczej lub okaleczenie obcasa
- odbarwianie wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych zgodnych z Polską Normą w tym zakresie
Więcej na temat pielęgnacji obuwia znajdziesz w kategorii PIELĘGNACJA
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: sklep@polashoes.pl lub listownie na adres: Firma PILCH, Zebrzydowice 284B, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska w ciągu 14 dni od momentu ujawnienia się przyczyn reklamacji.
Prosimy o zamieszczenie informacji w tytule wiadomości e-mail lub na kopercie: „REKLAMACJA POLA”
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- adres poczty elektronicznej lub adres do korespondencji listownej,
- przedmiot reklamacji,
- przyczynę reklamacji (uzasadnienie).
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty ich doręczenia.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji, osoba składająca reklamację zostanie poinformowana w sposób, w jaki została ona zgłoszona: na adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej podany w reklamacji.